Provozní setkání sekce TT—ČSD
Podmínky konání setkání:
- Příznivá epidemiologická situace. Podmínky ještě upřesníme.
- Organizační tým má možnost akci z důvodu epidemiologické situace zrušit.
Přehled pravidel, která požadujeme dodržovat je na samostatné stránce.
Termín konání:
23. – 27. III. 2022
Začátek: středa, 23. III. 2022 – příjezd od 14:00 do 17:00. Pozdější příjezd nelze tolerovat.
Konec: neděle, 27. III. 2022 – odjezd do 18:00
Místo konání:
Sportovní hala mateřské a základní školy v Zákupech.
GPS: 50°41’9.252″N, 14°39’1.010″E
Nebo také na www.mapy.cz.
Program setkání:
středa, 23. III. 2022 | |
14:00 — 17:00 | příjezd účastníků, zaměření layoutu, stavba kolejiště |
17:00 — 18:00 | stavba kolejiště |
18:00 — 19:00 | večeře |
19:00 — 24:00 | |
čtvrtek, 24. III. 2022 | |
08:00 — 09:00 | snídaně |
09:00 — 13:30 | stavba kolejiště |
13:30 — 14:30 | oběd |
14:30 — 16:00 | seznámení s provozem |
16:00 — 18:00 | provoz podle GVD |
18:00 — 19:00 | večeře |
19:00 — 22:00 | provoz podle GVD |
pátek, 25. III. 2022 | |
08:00 — 09:00 | snídaně |
09:00 — 13:30 | provoz podle GVD |
13:30 — 14:30 | oběd |
14:30 — 18:00 | provoz podle GVD |
18:00 — 19:00 | večeře |
19:00 — 22:00 | provoz podle GVD |
sobota, 26. III. 2022 | |
08:00 — 09:00 | snídaně |
09:00 — 12:00 | provoz podle GVD |
12:00 — 13:00 | oběd |
13:00 — 18:00 | provoz podle GVD |
18:00 — 19:00 | večeře |
19:00 — 22:00 | provoz podle GVD |
neděle, 27. III. 2022 | |
08:00 — 09:00 | snídaně |
09:00 — 12:00 | provoz podle GVD |
12:00 — 13:00 | oběd |
13:00 — 13:30 | zhodnocení a rozloučení |
13:30 — 18:00 | rozebírání layoutu, balení, úklid, odjezd |
Ubytování:
Ubytování je v ubytovně ve dvou-, tří- a čtyřlůžkových pokojích, cena 250,- Kč za lůžko/noc. Cena je včetně místního poplatku.
Stravování:
Snídaně, obědy a večeře ve školní jídelně za 295,- Kč za osobu/den. Cena za stravování je jednotná pro děti i dospělé.
Uzávěrka přihlášek na stravu a ubytování je 27. II. 2022.
Po tomto datu jsou přihlášky závazné, v případě neúčasti vzniká povinnost objednané služby uhradit.
Účastnický poplatek:
Účastnický poplatek je 300,- Kč na osobu na celou dobu setkání. Pro účastníky účastnící se jen na jeden den je poplatek 200,- Kč na osobu a den. Maximální výše účastnického poplatku je tak 300,- Kč.
Poplatek platí všichni aktivní účastníci setkání – členové klubu Zababov, členové dalších klubů a dále hosté se žlutou visačkou a hosté s červenou visačkou s přístupem do haly mezi moduly. Rodinní příslušníci (zelená visačka) poplatek neplatí. Upozorňujeme, že za rodinné příslušníky neplatící poplatek považujeme jen nejbližší příbuzné – manžel / manželka, děti, rodiče.
Za hosty hradí poplatky jejich hostitel.
Více informací o hostech viz pokyny pro hosty.
Registrace modulů:
Uzávěrka registrace modulů je 5. XII. 2021 24:00!
Layout:
GVD:
Přihlašování HV:
K přihlašování hnacích vozidel a Fredů použijte Google tabulku (tabulka je kombinovaná pro objednávky nákladní dopravy, osobní vozidla, hnací vozidla a Fredy, prosím neměňte pořadí listů v sešitu).
Přihlašování osobních vozidel:
K přihlašování osobních vozidel použijte Google tabulku (tabulka je kombinovaná pro objednávky nákladní dopravy, osobní vozidla, hnací vozidla a Fredy, prosím neměňte pořadí listů v sešitu).
Uzávěrka přihlášek HV a ostatních vozidel je 31. I. 2022 ve 24:00!
Objednávání ND:
Pro objednávání ND použijte Google tabulku (tabulka je kombinovaná pro objednávky nákladní dopravy, osobní vozidla, hnací vozidla a Fredy, prosím neměňte pořadí listů v sešitu).
Datalisty stanic zde.
Uzávěrka objednávek ND je 6. III. 2022 ve 24:00!
Registrace hostů:
Ačkoliv naše setkání není veřejná výstava, je možné nás navštívit. Podmínkou je předchozí registrace a domluva s některým z členů našeho klubu, který se Vás ujme jako hostitel. Zároveň upozorňujeme na omezenou kapacitu pro účast hostů. V případě naplnění kapacity musíme hosty odmítat. Za setkání je vybírán poplatek, který slouží k uhrazení nákladů setkání. Za hosty hradí poplatky jejich hostitel. Více informací o účasti hostů čtěte zde.
Uzávěrka registrace hostů je 13. III. 2022 ve 24:00!
Více informací o hostech viz pokyny pro hosty.
Kontakty:
- Koordinátor setkání:
- Petr Novotný (petr.nt@seznam.cz, +420 603 877 187)
- Michal Hornych (michal.hornych@gmail.com, +420 603 150 722)
- Ubytování a strava:
- Míla Pícka (miloslav.picka@seznam.cz, +420 737 554 032)
- Registrace hostů:
- Zorka Šimralová (zorka@simral.eu, +420 730 529 316)
- Layout, registrace modulů:
- Michal Šedina (m.sedina@seznam.cz, +420 774 201 853)
- Pavel Bureš (pavel.bures@email.cz, +420 604 224 550)
- Layout, koordinace stavby:
- DCC:
- Jan Lička (licka.jan@email.cz)
- Telefonie:
- Pavel Bureš (pavel.bures@email.cz, +420 604 224 550)
- Příprava GVD:
- Petr Šimral (simral@simral.eu, +420 730 584 023)
- Miroslav Chlubna (miroslav.chlubna@centrum.cz, +420 603 952 637)
- Registrace hnacích vozidel:
- Radim Hahn (radim.hahn@gmail.com)
- Registrace osobních vozů:
- Petr Šimral (simral@simral.eu, +420 730 584 023)
- Příprava nákladního provozu:
- Michal Hornych (michal.hornych@gmail.com, +420 603 150 722)
- Michal Hornych (michal.hornych@gmail.com, +420 603 150 722)