Rokytnice v Orlických horách 2026 – propozice

Provozní setkání sekce TT-ČSD.

Termín konání:

4. II. – 8. II. 2026
začátek: středa, 4. II. 2026 — příjezd od 12:00 do 16:00
konec: neděle, 8. II. 2026 — odjezd do 18:00

Prosíme o dodržení termínu příjezdu z důvodu zajištění hladkého průběhu stavby.
Individuální odlišnosti zejména v příjezdu nutno předem dojednat s koordinátorem setkání!

Důležité termíny:

TermínUzávěrka
7. IX. 2025Přihláška modulů
Přihláška vozidel (zejména HV)
11. I. 2026Přihláška účastníků a hostí, objednávky ubytování a stravy
11. I. 2026Objednávky nákladní dopravy

Místo konání:

Sportovní hala Základní školy v Rokytnici v Orlických horách.
Podrobné informace zde.
GPS: 50°09’47.728″N, 16°27’37.302″E

Program setkání:

Program se může mírně měnit dle požadavků školy a jídelny.

středa 4. II. 2026
12:00 — 18:00příjezd účastníků, zaměření layoutu, kompletní fyzická stavba kolejšitě a případné další kroky
18:00 — 19:00večeře
19:00 — 24:00kompletní fyzická stavba kolejšitě a případné další kroky
čtvrtek, 5. II. 2026
08:00 — 09:00snídaně
09:00 — 12:00stavba a oživení kolejiště – DCC, telefonie, příprava provozu
12:00 — 13:00oběd
13:00 — 15:00příprava provozu (HV, ND), seznámení s provozem
15:00 — 17:00provoz podle GVD
17:00 — 18:00večeře
18:00 — 21:00provoz podle GVD
21:00 — 23:00volné jízdy
pátek, 6. II. 2026
08:00 — 09:00snídaně
09:00 — 12:00provoz podle GVD
12:00 — 13:00oběd
14:00 — 17:00provoz podle GVD
17:00 — 18:00večeře
19:00 — 21:00provoz podle GVD
21:00 — 23:00volné jízdy
sobota, 7. II. 2026
08:00 — 09:00snídaně
09:00 — 12:00provoz podle GVD
12:00 — 13:00oběd
13:00 — 17:00provoz podle GVD
17:00 — 18:00večeře
18:00 — 21:00provoz podle GVD
21:00 — 23:00volné jízdy
neděle, 8. II. 2026
08:00 — 09:00snídaně
09:00 — 12:00provoz podle GVD
12:00 — 13:00oběd
13:00 — 18:00rozebrání layoutu, balení, úklid, odjezd

Registrace účastníků a hostů:

Prosíme účastníky, aby se registrovali dle kontaktu níže a to i v případě, že neobjednáváte stravu nebo ubytování. Preferujeme účastníky na celou dobu setkání.

Ačkoliv naše setkání není veřejná výstava, je možné nás navštívit. Podmínkou je předchozí registrace (dle kontaktů níže) a domluva s některým z členů našeho klubu, který se Vás ujme jako hostitel. Zároveň upozorňujeme na omezenou kapacitu pro účast hostů. V případě naplnění kapacity musíme hosty odmítat. Více informací o účasti hostů čtěte zde.

Uzávěrka registrace účastníků a hostů je 11. I. 2026, případně do naplnění kapacity.

Vzhledem k velkému zájmu ze strany jezdících hostů a ostatních účastníků přijíždějících pouze na část setkání, bude opět zaveden stejný systém výdeje SJŘ, jako na minulém setkání.
Tedy kdo jste nebyl: Viz příloha

Ubytování:

Pro účastníky setkání zajišťujeme tři druhy ubytování.

  • Ubytovna ve škole. Jedná se o ubytování většinou v pětilůžkových pokojích.
    Cena 300,- Kč / osoba / noc.
  • Posilovna ve škole. Společné ubytování na vlastní karimatce ve vlastním spacáku. K dispozici je sociální zařízení v šatnách tělocvičny. Kapacita pouze 6 míst.
    Cena 100,- Kč / osoba / noc.
  • Penzion Rampušák.
    Cena 800,- Kč / osoba / noc.
    Uvedená cena je bez snídaně. Tu je možné objednat na recepci při nástupu ubytování nebo ji můžeme zajistit ve školní jídelně.

Individuálně je možné se ubytovat např. v hotelu Orličan.

Objednávky ubytování posílejte na kontakt níže v propozicích. Stav objednávek je v Google tabulce. POZOR: tabulka je jen ke čtení a slouží k Vaší kontrole, není obecně editovatelná.

Stravování:

Snídaně, obědy a večeře ve školní jídelně. Ceny:

  • Snídaně – 110,- Kč
  • Večeře – 125,- Kč
  • Oběd – 125,- Kč

Objednávky stravy posílejte na kontakt níže v propozicích. Stav objednávek je v Google tabulce. POZOR: tabulka je jen ke čtení a slouží k Vaší kontrole, není obecně editovatelná.

Účastnický poplatek:

Bude vybírán účastnický poplatek 600,- Kč na osobu za všechny členy klubu Zababov, jejich rodinné příslušníky starší 18 let, členy ostatních klubů a hosty účastnící se aktivně provozu na celé setkání nebo aspoň dva dny. Při účasti na jediný den je poplatek 300,- Kč.

Platba:

Celkovou cenu zaplaťe v CZK na účet 2102125743/2010. Do zprávy pro příjemce uveďte jméno a příjmení za koho platíte a text Rokytnice 2026.

Cenu zjistíte v Google tabulce na listu Registrace v posledním sloupečku „Cena celkem“ (AA). Používejte jména z prvního sloupečku v tabulce. Příklad zprávy pro příjemce „Jan Novák, Rokytnice 2026“.

Registrace modulů:

K přihlášení modulů použijte prosím výhradně tuto tabulku. To nám usnadní následující práce na přípravě layoutu. Prosíme o vyplnění přihlášky také účastníky mimo klub Zababov. Návod na vyplnění najdete v článku Jak na přihlášku modulů. Koordinátor přihlašování modulů Vás na základě toho kontaktuje ohledně podrobností, zejména výkresu modulů.

Uzávěrka registrace modulů je 7. IX. 2025 24:00!

S přihlašováním modulů prosím neotálejte. Z důvodu kapacity haly si koordinátor setkání vyhrazuje právo některé přihlášené moduly odmítnout. Chceme také dodržet domluvený poměr délky traťových modulů k délce stanic 2:1.

Layout:

Připravujeme

Vozidla:

Přihlašování osobních vozidel:

K přihlašování osobních vozidel použijte Google tabulku (tabulka je kombinovaná pro objednávky nákladní dopravy, osobní vozidla, hnací vozidla a Fredy, prosím neměňte pořadí listů v sešitu).

Objednávání ND:

Pro objednávání ND použijte Google tabulku (tabulka je kombinovaná pro objednávky nákladní dopravy, osobní vozidla, hnací vozidla a Fredy, prosím neměňte pořadí listů v sešitu). Návod na objednávky ND je v článku Jak na objednávky nákladní dopravy.

Registrace HV:

K přihlašování hnacích vozidel a Fredů použijte opět Google tabulku (tabulka je kombinovaná pro objednávky nákladní dopravy, osobní vozidla, hnací vozidla a Fredy, prosím neměňte pořadí listů v sešitu).

Společná tabulka pro přihlašování všech vozidel a objednávku ND:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pK_Fth75sZrYUuRyW2BfhlMVBU5YCEvjYhrAn3z47uY/edit?usp=sharing

GVD:

Připravujeme.

Kontakty:

Koordinátor setkání:
Michal Hornychtelefon:+420 603 150 722
e-mail:michal.hornych@gmail.com
Petr Šebelatelefon:+420 775 642 077
e-mail:petr.sebela@aveva.com
Registrace účastníků a hostů, objednávka ubytování a stravy:
Roman Fryčtelefon:+420 732 724 398
e-mail:talgo@seznam.cz
Registrace modulů:
Pavel Bureštelefon:+420 725 568 541
e-mail:pavel.bures@email.cz
Layout:
Michal Šedinatelefon:
e-mail:m.sedina@seznam.cz
Koordinace stavby layoutu:
Pavel Bureštelefon:+420 725 568 541
e-mail:pavel.bures@email.cz
DCC:
Jan Ličkatelefon:+420 777 040 659
e-mail:licka.jan@email.cz
Telefonie:
Martin Ročňáktelefon:+420 734 298 267
e-mail:rocnak@centrum.cz
RGZM:
Vojtěch Jirman ?telefon:
e-mail:VojtikJ@seznam.cz
Hodiny:
Michal Šedinatelefon:
e-mail:m.sedina@seznam.cz
Příprava GVD:
telefon:
e-mail:
Přejímka hnacích vozidel:
Radim Hahntelefon:
e-mail:radim.hahn@gmail.com
Přejímka osobních vozidel:
telefon:
e-mail:
Příprava nákladního provozu:
Michal Hornychtelefon:+420 603 150 722
e-mail:michal.hornych@gmail.com

Ostatní / ke stažení:

Zatím nic zajímavého. 😀