Filípkov
Autor: Jan Merhaut, Ivan Staša
Majitel: Daniel Merhaut
Menší stanice, kterou je možné umístit na vedlejší tak i trať hlavní. Tříkolejná stanice mající dvě dopravní a jednu manipulační kolej. Výhybky, obsazenost úseků a návěstidla jsou ovládány technologií Digitrax pomocí softwaru TrainController. Možnost ovládání i manuálně.
Horní Blatná
Autor: Pavel Kvasnica
Stanice podle skutečné předlohy. Stanice je předurčena pro vedlejší tratě mající dvě koleje dopravní a jednu manipulační. Výhybky řízeny pomocí technologie LENZ a pultu dálkového ovládání vlastní výroby.
Kostelec nad Labem
Autor: Radek Mende
Stanice podle skutečnosti. Malá stanice vhodná na vedlejší trať, která má dvě koleje dopravní a jednu manipulační. Řízena pomocí ovládacího pultu simulující stará mechanická zabezpečovací zařízení.
Lipová
Autor: Radek Mende
Stanice vytvořená podle reálné předlohy. Použita technologie LENZ a LITTFINSKI a řízena pomocí ModelJOP.
Luby
Autor: Petr Zima
Stanice je inspirovaná stanicí Nový Jičín. Jedná se o koncovou stanici, která je předurčena pro vedlejší tratě. Stanice je toho času ve výstavbě.
Pecka
Autor: Daniel Buchtela
Největší skrytá stanice v sekci s délkou 4,8 metru. Pro ovládání použita technologie LENZ a řízena pomocí ModelJOP.
Podolí
Autor: Bohouš Pospíšil
Největší stanice v sekci. Použita technologie LENZ řízena pomocí Train Controlleru.
Sklené nad Oslavou
Autor: Jan Merhaut
Stanice podle skutečné předlohy. První stanice, která je předurčena pro hlavní dvojkolejné tratě. Má 4 dopravní koleje a jednu manipulační. Pro řízení stanice je použita technologie Digitrax a ovládána pomocí Train Controlleru.
Staré Splavy
Autor: Jiří Sovadina
Skrytá stanice se šesti dopravnimi kolejemi, jednou výtažnou kolejí a jednou manipulační. Vjzedové zhlaví je jednokolejné. Na druhé straně je točna. Použitá technologie pro ovládání je pult, který je postaven na řešení Zhlavík.
Úvaly
Autor: Aleš Boubelík
Skryté nádraží jehož cílem je simulovat vlakotvorné stanice. Skryté stanice zůstávají bez krajiny. Má 12 kolejí. Vjezdové zhlaví je dvojkolejné. Nádraží je rozděleno na na sudou a lichou skupinu. Sudá je určena pro řazení nákladní dopravy. Lichá je určena pro osobní vlaky s možností obracet vlaky pomocí vratné smyčky. Použitá technologie pro řízení výhybek, obsazenosti úseků a návěstidel je LENZ resp. komponenty od Littfinskiho.
Vršiny
Autoři: František Krása a Daniel Buchtela
Stanice na lokální trati mající dvě dopravní koleje a jednu manipulační. Stanice je ovládana pultem.